Finaliści 38 Konkursu o „Srebrną Pętelkę” 2018

Małgorzata Łubian -„Srebrna Pętelka 2018”

{relacja filmowa} Małgorzata Łubian

Jest absolwentką Krakowskich Szkół Artystycznych z 2014 roku. Najnowszą kolekcję wiosna/lato 2018 postanowiła stworzyć w Tajlandii. Rozpoczęła również współpracę z dwiema projektantkami z Tajlandii, co zaowocowało stworzeniem wspólnej marki, która właśnie jest w produkcji. Pod koniec marca odbył się premierowy pokaz prezentujący markę.
Your Whiteness to kolekcja dzienna, aczkolwiek klasyczne ujęcie linii pozwala na praktyczność modeli wieczorową porą. Całość utrzymana w ponadczasowej bieli, w której , niezależnie od sytuacji, zawsze czujemy się świeżo.
Kolekcja ready-to-wear, to letnia klasyka ze szczyptą awangardowego Glamour.

Nadzieje Polskiej Mody
Anna Myśliwczyk, Joanna Narowska, Aleksandra Oleksy, Magdalena Palaczyk

{relacja filmowa} Nadzieje Polskiej Mody

Kolekcja: Krawaciarka Autorki kolekcji na przekór upływowi czasu dają drugie życie męskim krawatom w zupełnie nowej i zaskakującej aranżacji. Ubiory uszyto z krawatów lub krawatami ozdobiono. Ciekawe połączenia kolorystyczne dają urzekający efekt.

Julia Knop

{relacja filmowa} Julia Knop

Julia Knop – projektantka i malarka z pasji. Pierwsze rzeczy uszyła 5 lat temu, ale nie myślała wtedy o stworzeniu własnej marki odzieżowej. Po tym czasie dzięki szansy pokazania swoich umiejętności podczas Fashion Night w Krakowie, stworzyła pierwszą kolekcję. Była ona bardzo bogato zdobiona w koronki, kryształki i inne bogate dodatki, co zwróciło podziw i uwagę widzów. Kolekcja cieszyła się ogromnym sukcesem, w związku z tym projektantka chcę przenieść kolekcję na wyższy poziom. Podążając za marzeniami kreowania piękna, postanowiła stworzyć nową kolekcję, która tym razem będzie zdecydowanie mniej zdobna, również elegancka i kobieca ale z delikatnymi akcentami. Pojawią się jedwabie, szyfony, koronki, ale nie tylko.
Kolekcja dzienna i jak i wieczorowa, kończąca się „kreacją niespodzianką”. Główną jej inspiracją jest szyk kobiet lat 40. Chcę aby poprzez swój ubiór kobiety zachwycały jak w tamtych czasach, by budziły zachwyt innych. Róża stanowiąca istotne przesłanie – od zawsze wzbudzała podziw i była utożsamiana z kobiecym pięknem. Antyczni Grecy uważali je za symbol Afrodyty – bogini piękna, miłości i rozkoszy, a Egipcjanie widzieli w niej Izydę - boginię nieba i ziemi. Tworząc markę JK chcę aby projekty właśnie takie były. Pełne subtelności, kobiecości i elegancji o niepowtarzalnym uroku. JK to nie tylko odzież, to sposób życia, sposób wyrażania swojego indywidualizmu. Dzięki temu możemy pokazać innym kim jesteśmy bez wypowiadania zbędnych słów.
Szykowne kobiety od zawsze była podziwiane i w tym kierunku chcę zmierzać, sprawiając że każda z nas może poczuć się wyjątkowo.
Kobieca, pewna siebie, intrygująca. Kobieta przez wielkie K - taka jest każda z nas !
shopvida.com/collections/juliaknop

Liczba wyświetleń strony: 377948